نفرات برتر کنکور 93 اعلام شدند - گیاه پزشکی 92
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیاه پزشکی 92

نفرات برتر کنکور 93 اعلام شدند

رییس سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر کنکور سال 93 را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابراهیم خدایی در نشست خبری که امروز شنبه برگزار شد، گفت: یاسمن سعیدی از تهران، نگین یغمایی از تهران و صدرا صفادوست از تبریز به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی ریاضی فنی هستند.

وی افزود: سید شایان پورمیربابایی از آستانه اشرفیه، آناهیتا نجفی از رشت و سید زهرا موسوی از شیراز نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه علوم تجربی هستند.

رییس سازمان سنجش ادامه داد: علی ولایی از شمیرانات، صدیقه ذبیحی از شمیرانات و امید شمس‌اللهی از تهران به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه علوم انسانی شدند.

خدایی در مورد اسامی نفرات برتر کنکور در گروه‌های هنر و زبان نیز گفت: تارا فرسادفر از شمیرانات، مهتا منصوری تهرانی از تهران و آبا تدین ازشمیرانات به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه هنر هستند و محمد مرادی شهمیری از تهران، سروش ثابتی از مشهد و ریحانه باقری از اصفهان هم به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی زبان هستند.

به گزارش ایسنا، در کنکور امسال از میان 36 داوطلب حائز رتبه برتر در گروه‌های آزمایشی مختلف استان تهران با 11 داوطلب، بیشترین تعداد را از لحاظ رتبه‌های برتر به خود اختصاص داد.

پس از تهران، اصفهان با هفت داوطلب، شمیرانات با چهار داوطلب، تبریز و خرم‌آباد هرکدام با دو داوطلب دیگر شهرهای موفق از نظر رتبه‌های برتر کنکور 93 بودند.

همچنین در کنکور امسال 18 تن از رتبه برتری‌ها پسر و 18 تن دختر هستند.


نوشته شده در یکشنبه 93/5/12ساعت 3:58 عصر توسط بابک باباپور نظرات ( ) |


Design By : Pichak