گیاه پزشکی 92
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیاه پزشکی 92

عکس های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

عکس های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

 

عکس های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 93/4/5ساعت 6:0 عصر توسط بابک باباپور نظرات ( ) |

 دانلود گوگل کروم Google Chrome 35.0.1916.153 Final

Google Chrome 35.0.1916.153 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 
ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 93/4/5ساعت 5:0 عصر توسط بابک باباپور نظرات ( ) |

صبر زرد یا آلوئه ورا (آلوورا) گیاه جادویی طبیعت

صبر زرد(شاخ بزی) گیاهی است علفی و چند ساله با برگ‌های ضخیم، گوشتی و دراز. حاشیه‌ برگ‌های آن کمی پیچ و خم‌دار و دارای تیغ است. گل‌های آن‌ به‌صورت خوشه‌ای زیبا در انتهای محور ساقه گل‌دار و به رنگ سبز مایل به زرد قرار دارند.
قسمت مورد استفاده صبر زرد، شیرابه به دست آمده از برگ‌های گیاه است که امکان دارد به صورت تازه غلیظ(خمیری) و یا خشک شده با رنگ‌های متفاوت زرد، زرد مایل به سبز، قهوه‌ای و یا قرمز مایل به سیاه باشد.

در سال‌های اخیر کشت صبر زرد، گونه‌ی Vera در ایران معمول گشته است. گرچه این گیاه با نقاط گرم و مرطوب سازگاری خوبی دارد، ولی در نقاط مختلف ایران کشت می‌شود.

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 93/4/5ساعت 4:0 عصر توسط بابک باباپور نظرات ( ) |

آیاشکر بدون کالری را می شناسید؟

استویا Stevia rebaudiana Bertoni ،گیاهی از تیره مرکبان Compositae ، علفی و حساس به سرما ست. گیاه دارای برگهای کوچک است که به صورت متناوب روی ساقه قرار گرفته اند. بهترین دمای رشد این گیاه 30-15 درجه سانتیگراد است. با کوتاه شدن روز و سرد شدن هوا شرایط گلدهی فراهم می شود. گلها کوچک، سفید و در قسمت میانی بنفش کمرنگ اند که به صورت خوشه ای روی ساقه ظاهر می شوند. این گیاه خود ناسازگار است و گرده افشانی گلها توسط باد و حشرات انجام می گیرد. گرده گلهای آن می تواند بسیار آلرژی زا باشد. دانه آن یک فندقه کوچک سبک و کرکدار است که توسط باد جا به جا می شود. ازدیاد گیاه در طبیعت عمدتآ از طریق بذر صورت می گیرد.
ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 93/4/5ساعت 1:56 عصر توسط بابک باباپور نظرات ( ) |

دانلود Mozilla Firefox v30.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

برای دانلود مرورگر اینترنت فایرفاکس ورژن 30 به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 93/4/5ساعت 1:8 عصر توسط بابک باباپور نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak